מנתח מומלץ למתיחת בטן

כמה טיפים על מנתח מומלץ למתיחת בטן

ניתוחים פלסטיים תמיד זכו לביקוש רב מאחר והן נותנים מענה בטוח לכל בעיה אסתטית ומאפשרים תיקון הליקוי באיבר בו קיימת הבעיה. בשנים האחרונות, הביקוש לניתוחים אלה רק הולך ומתעצם כאשר אנו רואים יותר ויותר מטופלים אשר ניגשים לתהליך זה כמעט בלי חששות ופחדים כפי שהיה בעבר במיוחד כאשר הם בוחרים מנתח מומלץ לניתוח הפלסטי שעליהם לעבור.

מצב זה נובע הן משיפור טכניקות ושיטות ניתוח והכנסת שיטות חדשניות יחד עם ציוד רפואי ומכשור רפואי מתקדם אשר מאפשר למנתח הפלסטי מרחב פעולה תקין ובטוח.

יתר על כן, המנתחים הפלסטיים צוברים עוד ועוד ניסיון עם השנים ועם הפעולות הכירורגיות אותן הן מבצעים ולכן הם נחשבים למיומנים ומומחים יותר. כמו כן, הסיכונים הטמונים בהליך זה הולכים ופוחתים והצלחות חסרות תקדים נרשמות בכל התחומים לרבות הניתוח הפופולרי שהוא ניתוח מתיחת בטן.

מה חשוב לדעת על ניתוח מתיחת בטן?

בטרם בוחרים מנתח פלסטי מומלץ למתיחת בטן חשוב לזכור כי מטרת הניתוח היא הסרת עודפי שומן. כל מי שסובל מעודף שומן קיצוני אינו יכול לגשת לניתוח זה אלא אם כן יעבור תהליך הרזיה משמעותי בטרם הליך זה. עודפי שומן מצטברים משתי סיבות עיקריות: אצל נשים, בשל הריונות המשאירים את חותמם ותהליך השמנה ואצל גברים, בשל הרזיה דרסטית שיצרה עודפי שומן עם השנים.

בטרם ניגשים לניתוח שכזה חשוב לדעת כמה שיותר מידע בנושא ניתוח מתיחת בטן. ניתוח זה מתבצע בבי"ח פרטי ובפיקוח מלא של משרד הבריאות. הניתוח מתיחת בטן מתבצע תחת הרדמה אשר את סוגה קובעים יחד עם הרופא. תיערך פגישה עם מרדים אשר יעזור לכם להפחית את החששות ויגרום לכם להבין מהו המהלך הרפואי הצפוי. הניתוח מצריך אשפוז ללילה אחד לפחות כאשר לרשות ד"ר מאייר יצחק שהינו מנתח מומלץ למתיחת בטן, עומד כל הידע המקצועי הנדרש, הניסיון והציוד הרפואי והטכנולוגי מהשורה הראשונה. תוכלו לקבל פרטים נוספים באתר הבית של ד"ר מאייר יצחק: https://majer-clinic.co.il/

מהלך ניתוח מתיחת בטן

בניתוח זה מופרדים העור והשומן מהשרירים על ידי חתך. לאחר מכן, מתבצע ניתוק של הטבור מהעור וחיזוק שרירי הבטן על ידי תפרים נמסים עם הזמן.

אחר כך, מתבצע סימון של עודפי העור המיותרים וסימון הפתח החדש של הטבור, סילוק עודפי העור והשומן ותפירת חתכים על ידי תפירה באמצעות חוטים. לאחר מכן, משאירים נקזים וחבישת הבטן בחגורה מיוחדת.
גם במהלך ההחלמה יש ללבוש חגורה שהיא תומכת במצב החדש עד לשיפור המגיע לאיטו תוך מספר חודשים.

Sorry, comments are closed for this post.