הזרקות בוטוקס לפנים

הזרקת בוטוקס לפנים, כמה פרטים שכדאי לדעת

השאיפה להראות צעיר לנצח קיימת משחרית הימים. לעתים אנו יכולים לשמוע על אגדות כמו מעיין הנעורים או כישוף המבטיח מראה צעיר, אך לאורך ההיסטוריה, או נכון יותר עד המאה העשרים, לא נמצא פתרון פרקטי אשר יקנה מראה צעיר.

כיום, למזלנו המשאלה להראות צעירים אינה רק משאלה, אלא זוהי דרישה ברת קיימא אשר הקדמה הרפואית והטכנולוגיה החדישה מאפשרות לקיים.
אחת מהשיטות הפופולריות ביותר בעולם בימינו היא הזרקת בוטוקס לפנים של המטופלים אשר רוצים להראות צעירים.

בוטוקס, הדברים שחשוב לדעת

כפי שהוזכר, אחד מהטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר להשגת מראה צעיר הוא הזרקת בוטוקס לפנים. בניגוד לדעה הרווחת, בוטוקס אינו ממלא קמטים בעור. הבוטוקס, או בשמו המלא רעלן בוטוליניום, הוא חומר אשר נועד לשתק את פעילותם של השרירים אשר גורמים להיווצרות קמטי הבעה. לכן, הזרקה לא תתבצע באזורים בהם הקמטים הם כתוצאה מחשיפה לשמש או מסיבות אשר אינן קשורות לקמטי הבעה.
תהליך הזרקת החומר אל תוך הפנים נעשה באמצעות מזרק וחשוב לציין כי הטיפול עצמו אינו חד פעמי.

 

התאמת טיפולי הזרקת בוטוקס למטופל

מכיוון שהזרקת בוטוקס לפנים הינה תהליך רפואי, יש להתייחס אליו ככזה לרבות המגבלות השונות. לפיכך, חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מומחה בתחום, לפני שניגשים לבצע פרוצדורה שכזו – בדגש על נשים בהריון ואנשים בעלי בעיות נוירולוגיות.
יש לציין כי הזרקת בוטוקס אינה נחלת הנשים בלבד וכי בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של גברים אשר מבצעים הזרקות לפנים לשיפור המראה.

הסיכונים בהזרקת בוטוקס

בוטוקס זהו הליך רפואי קוסמטי. אך למרות היותו תהליך רפואי הוא נחשב כטיפול אסתטי בטוח וללא סיכון משמעותי. כבר לאחר הליך הזרקת החומר לפנים, ניתן לשוב לפעילות שגרתית ללא חשש. עם זאת, עשויות להופיע מספר תופעות לוואי ולכן עליכם להיות מוכנים לכך. תופעות הלוואי בדרך כלל הן זמניות כמו: כאב מקומי בנקודת הזרקת החומר, דימומים מינוריים באזור ההזרקה, חוסר סימטריות בהבעות הפנים ועוד. יחד עם זאת, עשויות גם להיות תופעות לוואי חיוביות כמו ירידה בתדירות כאבי ראש.

תוצאות הזרקת בוטוקס לפנים

כבר לאחר מספר ימים מביצוע הטיפול הראשון, אפשר יהיה לראות תוצאות ראשוניות באזורים בהם בוצעה הזריקה. עם זאת, התוצאות הללו הן זמניות ויש צורך לבצע את אותו הטיפול אחת לכמה חודשים כדי לשמר את תוצאות הטיפול למשך זמן רב. לאחר הטיפולים אתם תביטו במראה וכבר לא תצטרכו להסתפק בדמיון של מראה צעיר אלא אתם תוכלו לראות את אותו העור החלק והפנים הצעירות שליוו אתכם לפני שנים.