האם בוטוקס הוא חומר בטוח

מידע חשוב, האם בוטוקס הוא חומר בטוח

ובכן, בוטוקס הוא למעשה חלבון ביולוגי המיוצר על ידי פרמנטציה של חיידקים מסוג מסוים מאוד שיודעים לייצר את החלבון באופן טבעי. תהליך ייצור החלבון הוא תהליך מדעי ארוך וקפדני שעובר שורה של מהלכים לייצור כמויות גדולות של החלבון, ולאחר מכן ניקויו וטיהורו לרמה רפואית בכמויות מזעריות. השימוש בחומר אושר על ידי כל הגורמים הרלוונטיים לרבות ה FDA שהיא רשות התרופות בארצות הברית, משרד הבריאות בישראל, ולמעשה כל גופי הבריאות העולמיים בכלל.

חומר נקי ברמה רפואית

המדובר בחומר המתפקד כמו רעלן, ותפקידו הוא לייצר שיתוק זמני שנמשך מספר חודשים בשרירי הגוף. החומר המוזרק מועבר אל השרירים שיוצרים את הקמטים מלכתחילה, ומשתק את פעילותם, מה שגורם ל"שחרור" הקמט מאחיזת השריר, ועלייתו מעלה אל פני גובה העור. מאחר והאפקט של החומר הוא זמני בלבד, ופג לאחר מספר חודשים, יש לעבור טיפולי בוטוקס מדי מספר חודשים בהתאם לצורך והיקף ההשפעה האינדיבידואלית.

פרקטיקה פופולארית ושגרתית ברחבי העולם כולו

השימוש בהזרקת בוטוקס היא פרקטיקה מאוד פופולארית בחוגים רחבים של החברה ומיועדת למגוון מטרות ביניהן מתיחת עור הפנים, יישור והעלמת קמטים, ניפוח שפתיים, ניפוח סנטר, ניפוח של אזורים שונים בפנים וכדומה. השימוש בחומר הוא תדיר מאוד ומציעה רמה גבוהה מאוד של בטיחות. יחד עם זאת, לכל טיפול המערב חומר זר המוחדר לגוף ישנם הסיכונים האפשריים, ולכן את הטיפול אתם רוצים לבצע אצל איש מקצוע, רצוי רופא, המתמחה בתחום זה ויודע כיצד לבצע את תהליך ההזרקה, תהליך הבדיקה המקדימה וכל שלב אחר בתהליך על מנת להבטיח את בטיחות המטופל.