ניתוח הגדלת חזה המדריך המלא

הגדלת חזה נשי
הגדלת חזה נשי

ניתוח להגדלת חזה הוא כיום הניתוח הכי פופולארי בישראל ובעולם כולו. הסיבה לכך היא שעבור רוב הנשים החזה מהווה סמל לנשיותן ורבות לא מרוצות מגודל החזה שלהן, דבר שגורם להן לחיות בתחושה של חוסר ביטחון, או בתחושה של חוסר שלמות נשית. זהו ניתוח שמתאים לנשים צעירות (בישראל החל מגיל 17) שהטבע לא העניק להן את החזה הרצוי לטעמן, או גם לנשים מבוגרות יותר, שנסיבות החיים גרמו לכך שהחזה נפול, ומשנה את צורתו (בעיקר נשים לאחר לידות והנקות), במקרה הזה הניתוח מחזיר את החזה למראה הקודם שלו.

חשוב לציין, שניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח מאוד אינדיבידואלי ומותאם אישית לכל אישה. הניתוח יבוצע בהתאם לצרכים של האישה וכמובן בהתאם להיקפי הגוף שלה.

מה חשוב להבין?

לפני ההחלטה על הגדלת חזה, רצוי מאוד לבחור במנתח כירורג פלסטי בעל ניסיון רב והמלצות. שכן, אף אחת לא הייתה רוצה לתת את גופה לרופא שאינו מנוסה ומקצועי מספיק. תוצאות לא טובות או נזקים פיזיים או בריאותיים יהיה קשה לתקן. אין רופא מקצועי ובעל ניסיון שיסכים לקבל בקשות חריגות לניתוח שאינו יוכל לעמוד בהן או שיסכנו את המטופלת.

דבר נוסף, חשוב מאוד לתאם ציפיות: כפי שציינו, זהו ניתוח אינדיבידואלי ואצל כל אחת הוא יבוצע בצורה אחרת בהתאם לרצונות והיקפי הגוף שלה- כך שצריך לדעת מראש פחות או יותר מה יהיה נפח החזה לאחר הניתוח, מהו השתל המתאים ביותר.

מתי לא ניתן לבצע את הניתוח?

יש מספר מקרים שבהם לא ניתן לבצע ניתוח להגדלת חזה. המקרה הראשון הינו מקרה שבו המטופלת נמצאת בתקופת ההנקה, וצריך לחכות 12 חודשים לאחר שמסתיימת התקופה על מנת לבצע את הניתוח. המקרה השני, חלילה במידה והמטופלת סובלת ממחלה קשה ונמצאת בתהליכי ריפוי. לאחר החלמה יש לחכות 24 חודשים כדי לבצע את הניתוח. המקרה השלישית הוא מקרה של מחלה כרונית בו אין אישור מהרופא המטפל לבצע את הניתוח, והמקרה הרביעי הינו מקרה שבו קיימת מחלה נפשית המחייבת מינון גבוהה של תרופות.

אז כל מי שרוצה להרגיש טוב עם עצמה ועומדת בקריטריונים הנדרשים, יכולה לבצע ניתוח הגדלת חזה. ברוב המקרים התוצאות הן פשוט נהדרות: המראה משתנה, הביטחון העצמאי עולה וכך גם תחושת הדימוי העצמי.

מידע נרחב על ניתוחי הגדלת חזה תוכלו למצוא באתר של ד"ר אבנר בן שושן