מהפכת הניתוחים הפלסטיים

כמה מילים על מהפכת הניתוחים הפלסטיים

הניתוחים הפלסטיים מוזכרים לאורך ההיסטוריה ומגיעים עד למאה השביעית לפני הספירה בהודו, שם בוצעו ניתוחיים שונים ואף נשמר תיעוד עד היום. חלק מהסיבות לכך שהניתוחים הפלסטיים לא היו פופולאריים במיוחד היא שרובם ככולם, היו למטרות רפואיות גרידא וכמובן סכנת הזיהום באותן תקופות וכן הכאב הרב שהיה כרוך בביצוע ניתוחים כאלו. החל מהמאה העשרים חל שינוי משמעותי בתחום בעיקר בזכות גילוי האנטיביוטיקה ופיתוחה וכן בזכות שיטות הרדמה יעילות.

סוגי ניתוחים פלסטיים ואסתטיים

נכון להיום, אתם יכולים למצוא מבחר עצום של ניתוחים פלסטיים כמעט לכל איבר בגוף איתו אינכם מרגישים בנוח. אפשר לראות כי קיימים ניתוחים כמו שאיבת שומן, במקרה כזה מתבצע ניתוח שבסופו כמות השומן בגוף יורדת באופן דרסטי, בדרך כלל ניתוח שכזה מעבר להיותו אסתטי הוא גם בעל משמעות בריאותית חשובה שכן עודף שומן בגוף עלולה לסכן אתכם. יחד עם הניתוח המוכר הזה קיימים גם ניתוחים אחרים כגון הגדלת חזה, ניתוח אף, מתיחת פנים ועוד. חשוב מאוד לזכור שלעיתים סיכון מסוים ולעיתים ביצוע ניתוח לא מאוד מומלץ, ועל כן חשוב מאוד להתייעץ עם רופא אחראי ומוכר אשר יוכל להמליץ לכם בצורה אובייקטיבית וכנה.

ניתוחים פלסטיים ואסתטיים – האם כדאי לעשות ניתוח וכיצד לבחור רופא

כאשר חושבים על ביצוע של ניתוח פלסטי ואסתטי יש לכך סיבה. ברוב המקרים הסיבה היא שאנו לא מרוצים מאיבר מסוים בגוף שלנו אותו אנחנו רוצים לשנות. אם התבצעה החלטה ללכת על פרוצדורה רפואית כנראה שהסיבה היא מספיק חשובה. לכן, לאחר שהחלטתם על ביצוע הפרוצדורה, עליכם לקבוע מי הוא האדם שאתם מפקידים בידיו את הגוף שלכם.
במקרה הזה, אותו אדם צריך להיות הרופא המקצועי ביותר, האחראי ביותר ומעל הכול, בעל ניסיון רב בתחום.

כיום, בתחום הניתוחים הפלסטיים אתם יכולים למצוא מספר שמות בולטים כמו ד"ר שאלתיאל שלום, מומחה להשתלת שיער אשר אחראי על עשרות טיפולים וטיפולים מוצלחים וכן ד"ר מאייר יצחק, מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית מוותקי המנתחים בארץ ובעולם. רופאים אלו הם מומחים בתחומם.

האם התוצאה של הניתוחים היא קבועה?

כל ניתוח עומד בפני עצמו, קיימים ניתוחים רבים שתוצאותיהם קבועות ונשארות לתמיד ובמקביל קיימים ניתוחים שלאחר פרק זמן מסוים יש צורך לחדשם.
על כך עליכם לקבל את המידע אצל הרופא אליו ניגשתם שיסביר על הפרוצדורה ועל תוצאותיה באופן המובן ביותר. אבל בינינו, מי לא היה רוצה להראות טוב יותר בעיני עצמו, גם אם זה זמני וניתן לחידוש תמידי.