מידע חשוב למי מתאים ניתוח אף

מידע חשוב למי מתאים ניתוח אף

האם אתם סובלים מאף גדול בהשוואה לפנים?

האם לדעתכם ולדעת הסביבה האף שלכם רחב מידי ואתם סובלים מהמראה? האם יש לכם קשיי נשימה דרך האף או נחבלתם ונפצעתם בתאונה? אם כן, הרי כדאי להגיע לפגישה אצל כירורג פלסטי מקצועי ומיומן שמתמחה בניתוחי אף.

כדאי לדעת כי ברוב המקרים מומלץ לבצע ניתוח אף החל מגיל 16 מכיוון שבגיל זה האף מסיים את צמיחתו וגם מסיים את עיצובו. אמנם יש מקרים בהם חייבים לבצע את הניתוח גם לילדים קטנים ואפילו לתינוקות אך מקרים אלה לרוב כרוכים בבעיות רפואיות הדורשות התערבות רפואית מקצועית על מנת להקל על הילד לנשום או לתקן עיוותים ומומים או לתקן את האף אחרי תאונה או פציעה קשה.
חיזוק המראה והדימוי העצמי

ניתוח אף נחשב לאחד הניתוחים הנפוצים והפופולאריים ביותר בין ניתוחי הכירורגיה הפלסטית וניתן לבצע אותו בבתי חולים, במרפאות האסתטיקה, דרך קופות חולים וכמובן לפנות לרופאים בעלי הקליניקה הפרטית. הניתוח מאפשר לעצב ולפסל מחדש את האף וכך ניתן ליהנות ממראה אסתטי ויפה יותר הנשקף מהמראה ותורם לחיזוק הדימוי העצמי ולשיפור הביטחון העצמי.

לא מעט ילדים בארץ ובעולם סובלים מבעיות דימוי בגלל אף ארוך או רחב מדי או בגלל אף עם גיבנת. ילדים אלה עלולים לסבול מדימוי עצמי נמוך ובהגיעם לגיל 16 או בגיל מאוחר יותר הם יכולים לבצע את הניתוח וליהנות מאף מעוצב ויפה המתאים למראה הפנים.
בעיות רפואיות

חשוב לדעת כי ניתוח אף מומלץ גם לכל מי שסובל ממבנה עצמות וסחוס באף הגורם לקשיי נשימה ולקשיים נוספים ויש מקרים רפואיים המצדיקים התערבות רפואיות וניתוח פולשני על מנת לשפר את איכות החיים ולהקל משמעותית על המטופל.

במידה ופנים לכירורג פלסטי המתמחה בתחום ניתן לשלב בין תיקון הבעיה הרפואית ממנה סובלים לעיצוב מחדש של האף וליהנות ממראה משופר ויפה בהתאמה מלאה למבנה הפנים והגוף וכך זוכים גם לשיפור בריאותי המקל על הנשימה וגם למראה יפה ומרשים יותר וקוצרים מחמאות מהסביבה ומשפרים את הדימוי והביטחון העצמי.
רופא עם וותק של שנים וניסיון רב לניתוח אך ד"ר מאייר יצחק http://majer-clinic.co.il/

טלפון- 1700-70-70-94 ד"ר מאייר יצחק

Sorry, comments are closed for this post.