ניתוח מתיחת פנים מחיר

ניתוח מתיחת פנים מחיר

תעשיית ניתוחי הפנים הולכת ופורחת הן בארץ הן בעולם. התוצאות הטבעיות המתקבלות אשר משפרות את המראה החיצוני לאין שיעור הובילו ליצירת ביקושים גדולים עבור מהלך זה מצדם של פציינטים המבקשים להראות צעירים יותר מכפי גילם על ידי ניתוח פלסטי שנחשב לפשוט וקל יחסית, בהשוואה לניתוחי העבר.

אין ספק כי תוצאה טבעית ומוצלחת של הליך מתיחת פנים מקנה למטופל מראה צעיר יותר ואטרקטיבי אך גם משפר את ביטחונו העצמי, ואת התדמית שלו כך שהרווח מהליך כאשר הוא מתבצע על ידי מומחים ובכירים בתחום זה הוא כפול ומכופל.

קביעת מחיר לניתוח מתיחת פנים

כל מחיר של הליך ניתוחי כזה או אחר אינו קבוע ונתון לשינויים בהתאם למספר גורמים הקובעים את העלות של הטיפול. לא נהוג לתת מחירים עבור טיפולים אלה על גבי רשת האינטרנט בעיקר משום שהעניין תלוי בהרבה מאוד פרמטרים ולכן כל מקרה לגופו, תרתי משמע.

אחד הפרמטרים העיקריים המשפיעים על טווח המחירים בהליך של מתיחת פנים הוא ניסיונו של המנתח הפלסטי שכן, ככל שמדבור במנתח בעל שם אשר ידוע בתחומו ושמו הולך לפניו ניתן לצפות כי גם המחיר יהיה בהתאם לזאת. ככל שהמנתח הפלסטי יהיה בעל מוניטין כך הוא ידרוש יותר עבור כל שעת עבודה שלו. לכל סוג של ניתוח ישנו מחיר אחר אך ניתן לומר כי דרגת המומחיות של המנתח היא זאת שקובעת, בסופו של דבר, את המחיר הסופי לאחר שקלול עם עוד כמה פרמטרים שכעת נרחיב עליהם את הדיבור.

טכניקות ושיטות ניתוח מתיחת פנים

לכל ניתוח קיימות מספר טכניקות וגישות טיפול. עלות כל ניתוח משתנה בהתאם לשיטת הניתוח וטכניקת הטיפול. לדוגמה: ניתוח מתיחת פנים שהיקפו גדול מבחינת שטחי הטיפול, זמן הטיפול ואופן הטיפול לא יעלה כמו ניתוח מתיחת פנים בהיקף קטן שנחשב לקצר ופשוט יותר ודורש התערבות ניתוחית שונה מבחינת גישת הטיפול.

יתר על כן, קביעת מחיר לניתוח מתיחת פנים משתנה גם בהתאם למשך האשפוז הנחוץ, אופי ההרדמה, מצב רפואי ועוד ולכן לא ניתן לומר מחיר אחיד לגבי מתיחת פנים אלא רצוי לקבוע פגישה ולבדוק לעומק את הנושא, יחד עמי, על מנת לשער את מחיר הטיפול המשוער לאחר הבאת כל השיקולים המקצועיים והערכת אופי הטיפול המבוקש בהתאם למצבו של הפציינט.

 

Sorry, comments are closed for this post.