ד"ר מאייר יצחק המלצה

ד"ר מאייר יצחק המלצה

ד"ר מאייר יצחק המלצה

ניתוח אף עושים רק אצל המומחים – ד"ר יצחק מאייר

ליאור קוקה
ליאור קוקה

אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר הוא ניתוח אף. ברוב המקרים ניתוח זה נעשה מסיבות אסתטיות, אולם ישנם מקרים בהם מדובר בצורך רפואי ממשי על מנת לשפר תפקוד כמו בעיות נשימה או לשקם אף שנפגע במקרה של חבלה.

ניתוחי אף מתבצעים זה שנים רבות, כאשר מרבית המטופלים זוכים למראה אף אסתטי הרבה יותר המשפר באורח פלא את מראה הפנים, הביטחון העצמי ותחושת המטופל.

ניתוח אף -באיזה גיל אפשר להתחיל?

הן גברים והן נשים פונים לניתוחי אף כאשר החל מגיל 16 ניתן לבצעו. מדוע דווקא בגיל זה?

חל איסור לנתח אף אם עדיין לא הגיע למרבית אחוזי התפתחותו. בגיל זה ניתן כבר לומר שהאף לקראת סיום ההתפתחות, ולא צפויים שינויים משמעותיים בגדילתו ורק אז ניתן להתערב מבחינה כירורגית.

סיכויי הצלחה בניתוחי אף הינם גבוהים מאוד וככל שמדובר במנתח פלסטי בעל שם בתחום, כך גם רמת הסיכון הטמונה בניתוחים אלה יורדת.

ד"ר יצחק מאייר המתמחה בתחום הכירורגיה הפלסטית, בעל מיומנות גבוהה וניסיון של שנים רבות נחשב לאחד המומחים המובילים בישראל את תחום ניתוחי האף.

אז איך מבצעים ניתוח אף?

ניתוח אף ניתן לבצע בשיטה סגורה או בשיטה פתוחה.

הטכניקה הסגורה לניתוח אף נחשבת לפחות פולשנית, ההחלמה בניתוח זה היא מהירה יותר ולא כוללת חתך חיצוני, תפרים וצלקות.

באמצעות שיטה זו ניתן לשנות ולעצב את מבנה העצמות והסחוס, להקטין או להגדיל, לעדן את קצה האף, לשנות את זוויתו, להצר או להרחיב נחיריים ועוד. ניתן גם לתקן במידת הצורך עיוות הקיים מלידה או כזה שנגרם בעקבות חבלה באזור האף.

השיטה הפתוחה מחייבת חתך חיצוני אופקי בין השפה העליונה לבין קצה האף המאפשר הגעה לחלל הפנימי של האף, חשיפת השלד ועיצובו. לאחר מכן תהיה תפירה של האזור וחבישת גשר האף באמצעות תחבושת גבס פלסטי למספר ימים.

האם כל מנתח פלסטי עובד בטכניקה הסגורה?

ד"ר יצחק מאייר– המוביל בתחום ניתוחי אף בישראל מבצע ניתוחים פלסטיים באף בטכניקה סגורה. חשוב לדעת, כי לא כל המנתחים יודעים לעבוד בטכניקה זו המצריכה תת התמחות ברפואת אף אוזן וגרון.

השיטה מצריכה ניסיון ומיומנות כה רבה שלא כל מנתח פלסטי מתמצא בה, ורק מנתח שביצע ניתוחים רבים בטכניקה זו, יכול לשלוט בה ברמה גבוהה מאוד, תוך חתירה להשגת המראה המיוחל. כל זאת, כמובן, תוך סיכון מינימלי בתהליך המתאפיין ברמת פולשנות נמוכה מאוד.

בשיטה הסגורה הניתוח נעשה דרך הנחיריים של האף כאשר התיקון נעשה בחלל תוך שימוש במכשור מתקדם וזעיר. היתרון בשיטה הסגורה אותה מבצע ד"ר יצחק מאייר – מומחה בניתוחי אף הוא ברור:

  • ניתוח אשר מפחית סיכוי לזיהום או סיבוך בגלל היותו פחות פולשני
  • קיצור זמן הניתוח
  • אינו יוצר צלקת בבסיס של האף
  • החלמה מהירה יותר

ד"ר יצחק מאייר מתמחה  בביצוע סוגים רבים של ניתוחים פלסטיים מוצלחים לרבות ניתוח אף בטכניקה פתוחה וסגורה ובעל המלצות רבות ממטופלים אשר טוענים, כי הניתוח שינה את חייהם לטובה. אנו מזמינים אתכם לפנות למרפאתו של דר' יצחק מאייר לפגישת ייעוץ ולהתחיל בתהליך משנה חיים לו ציפיתם וייחלתם!