טיפולי פנים לאחר ניתוח פלסטי

השוק של ניתוחים פלסטיים התפתח מאוד בעשורים האחרונים. כיום יש טכניקות מתקדמות, מכשור איכותי, ידע מתקדם ואת כל הכלים כדי להפוך אותנו ליפים יותר, רזים יותר, אסתטיים יותר ואולי אפילו מאושרים יותר.

על מנת להיות מנתח פלסטי אדם צריך לעבור הכשרה ארוכה מאוד שכוללת לימודי רפואה והתמחות בניתוחים פלסטיים.

את הלימודים ניתן לקיים באחת משלושת האוניברסיטאות בישראל המלמדות רפואה, והן: אוניברסיטת תל אביב, העברית בירושלים ואוניברסיטת באר שבע. לאחר שמסיימים את הלימודים עוברים להתמחות בפלסטיקה ואז לומדים על עולם מרתק וגדול זה. גם בתחום הפלסטי יש תת התמחויות, ויש מנתחים שמתמחים באזורים מאוד ספציפיים לעומת אחרים. הכוונה היא שאותם מנתחים נחשבים למעולים ומהשורה הראשונה בניתוחי חזה אולם ניתוח אף הוא פחות המומחיות שלהם.

הליך הניתוח הפלסטי הוא לא פשוט וכמו כל ניתוח הוא כרוך בכל מיני סיכונים וסיבוכים. אולם, חשוב לציין כי אנשים רבים מבצעים מידי יום ניתוחים פלסטיים והתוצאות נראות מדהימות. צריך לקחת בחשבון שמדובר בהחלמה שעשויה לארוך מספר ימים ואף שבועות, ושכל גוף מגיב באופן שונה לטיפול.

לכן, עליכם להיות סבלניים ולדעת שעבור יופי ואסתטיקה צריך לשלם, וזה חלק מהמחיר. ישנם הרבה מאוד טיפולים וניתוחיים פלסטיים, כאשר הפופולאריים ביותר הם: ניתוח הגדלת חזה, ניתוח תיקון אף, הזרקת בוטוקס, מילוי קמטים, הקטנת חזה, שאיבת שומן, והצמדת אוזניים. כמובן שישנן עוד אופציות רבות לניתוחים, ולכל אחד יש חלק אחר בגופו אותו הוא רוצה לשנות או "לשפץ".

חשוב לדעת שלאחר ניתוחים מסוימים יש לבצע הליך של טיפולי פנים. פעמים רבות כאשר יוצאים מניתוח פלסטי, הפנים נראות מזעזעות ומצולקות.

הניתוח הוא אינו פשוט והוא מעביר טראומה לא קטנה על הרקמות. הליך ההחלמה הוא לא מאוד ארוך אבל יש לקחת בחשבון שיש לבצע טיפולי פנים לאחר הניתוח הפלסטי ולחכות בסבלנות עד שרקמות הפנים יחלימו וניתן יהיה לראות את התוצאות המרהיבות והנהדרות. בין אם מדובר בניתוח לאחר כוויה חמורה, ניתוח אף, הזרקת בוטוקס או כל ניתוח אחר, יש לקחת בחשבון כי לאחר הטיפול הפנים יהיו חבושות וכי יש לבצע טיפולי פנים שונים במטרה לזרז את הליך ההחלמה.

Sorry, comments are closed for this post.