ניתוחים פלסטיים בעידן של ימינו

הרפואה המודרנית אינה קופאת על שמריה. כל העת אנו עדים לחידושים והמצאות שהפכו את התחום למשגשג ואת הטיפולים למהפכה של ממש בכל הקשור לתוצאות טבעיות ובטוחות המתקבלות בתום מהלך זה.

ניתוח פלסטי מוצלח מעניק שיפור ניכר למטופל הן מבחינת המראה החדש והן מבחינת התחושה ושיפור הדימוי העצמי שנפגע בעקבות כך.

נראה כי כל המטופלים שעברו הליך זה נהנים משינוי אסתטי מהותי וזוכים לתוצאה מוצלחת עם כמה שפחות תופעות לוואי מדאיגות או סיכונים מיותרים, וזאת בהשוואה לעבר בתחום זה ולניתוחים אשר הצריכו זמן אשפוז ארוך והחלמה ארוכה וכמובן מהלך ניתוחי נרחב ומסוכן יותר שלאו דווקא היה מסתיים בהצלחה ולשביעות רצונו של המטופל.

שיפור איכות החיים באמצעות ניתוח פלסטי

בארץ ובעולם מתקיימים ניתוחים אלה בתדירות גבוהה מאוד. הם גברים והן נשים מקבלים מענה נכון לבעייתם ובעקבות כך שיפור עצום למצבם.

אין ספק כי קיים שיפור משמעותי בכל הנוגע להתנהלות המטופל בחיי היום יום לאחר הניתוח. שיפור שכזה נמצא כעת בהישג ידם של כל מי שסובל מבעיה אסתטית ומעוניין לשים לה קץ. העניין הוא שחשוב לדעת לא להתפתות לכל מיני רופאים המבטיחים הרים וגבעות ובפועל אינם מיומנים מספיק על מנת להעניק לכם את המענה הרצוי או עלולים לסכן אתכם במהלך נרחב מדי לו אינכם זקוקים.

חשוב לדעת ולזהות את טובי הרופאים והבכירים בהם שכן רק להם ישנה מומחיות מתאימה לטפל בבעיה ממנה אתם סובלים מאחר והן טיפלו ברבות מבעיות אלה בעבר ובהצלחה רבה.

בחירת רופא בכיר בתחום זה- מה חשוב לדעת?

אחד הרופאים ששמו הולך לפניו בכל תחום הכירורגיה הפלסטית בישראל הנו ד"ר מאייר יצחק מוותיקי המנתחים הפלסטיים בישראל.

דף הבית

מאחר ולא כל רופא נחשב לבכיר ולא כל רופא מיומן ומנוסה במידה רבה מאוד הרי שקל לטעות ולחשוב כך, ואז כמובן להצטער על בחירה זו.
כאשר פניכם לעבר ניתוח פלסטי חשוב לבדוק היטב באילו ידיים אתם עומדים להפקיד את גופכם. בעיה אסתטית חייבת לבוא על פתרונה באופן המקצועי והמיומן ביותר ואין ספק כי תחום זה שייך למומחים ולבכירים בלבד שיודעים לבצע את מלאכתם נאמנה ובהצלחה ללא סיכונים מיותרים ויודעים להגיע לתוצאה שהיא כמה שיותר טבעית ומתאימה לציפיותיו של המטופל בפועל.

Sorry, comments are closed for this post.