מה חשוב לדעת על מתיחת פנים?

מה חשוב לדעת על מתיחת פנים?

בתחום הרפואה המודרנית מתמודדים עם הרבה מאוד בעיות מתחומים שונים. גם בעיות אסתטיות רבות זוכות למענה מדויק ובטוח וזאת בניגוד לעבר בו נחשבו ניתוחים אלה לפחות מוצלחים או בטוחים.
ניתוח מתיחת פנים מעניק מראה חדש למטופלים העוברים הליך זה. מאחר והפנים שלנו הנם כרטיס הביקור הייחודי של כל אחד ואחת הרי שפנים עם עור נפול ומקומט גורמים לנו להיראות לא רק מבוגרים מכפי גילנו אלא להרגיש שפחות טוב עם המרא החיצוני החדש והלא אטרקטיבי שנכפה עלינו בעקבות פגעי הזמן.

מתיחת פנים בראי הזמן

בעבר, ניתוח מתיחת פנים לא זכה להצלחה רבה הן משום שהתוצאות היו לא טבעיות במיוחד והן בשל הסיכונים שהיו כרוכים בביצוע הליך זה.
בתחום הכירורגיה הפלסטית רואים בשנים האחרונות הצלחות רבות. בתחום מתיחת פנים העניין אפילו בולט יותר כאשר כל תוצאה מוצלחת זוכה להדים נרחבים ולהתפעלות ומחמאות מסביבתו הקרובה של המטופל או המטופלת.

תוצאה מוצלחת של מתיחת פנים עשויה לשנות לטובה את כל חייו של המטופל ולגרום לו להרגיש ולהיראות צעיר יותר. תוצאה הנובעת מחוסר ניסיון ומיומנות של רופא עלולה להראות לא טבעית ואמינה ולהסגיר את העובדה כי עברתם ניתוח פלסטי שכזה. ההבדל בין תוצאה מוצלחת לתוצאה כושלת של ניתוח נובעת מבחירה של מנתח פלסטי. ככל שמקפידים בבחירה זאת ומכתתים רגליים על מנת למצוא את הטוב והמיומן שבתחום זה כך ניתן להגיע לתוצאה הרצויה שתיראה הכי טבעית ואמינה שאפשר.

 

Sorry, comments are closed for this post.